16 December 2009

151209


wow,such a great dayy,best kot,dengan dayoo puthree plus wani,tgk new moon,dah lahh seat depan,aku cakap betul kitaa orangg bisingg gampangg beb,HAHA,tapi best ohh,nanti ohh aku comment citer new moon tu,jumpa pulak dengan hambal pluss kak nadia,pluss kak mai dengan bf diaa tu,tak daa lahh tegurr,HAHA,buat apa kan,ohh,lupa semuaa tu senior lahh,thanks dayaah belanja dorayaki awww enak siall,aku baru first time rasa untuk tahun ni,HAHA,selalu dulu keluar dengan syifaa dia yangg belanja aku dorayaki,cehh,ingat lagi kot,then pegi watson beli flip flop elmo,COMELL,nanti aku post,tunjuk selipar tu,HAHA,





makan nasi ayam sedap lahh jugak,alah,nasi ayam jj,orangg ipohh jeh tahu rasa asli nyaa,HAHA,wani pulak macam nakk rushing beli something,takk tahu lahh pulak apaa,hmmmp,aku dengann dayahh duduk jeh kat food court,


hmmp,gambaa ni mukaa aku macamm ayu jehh,aku sukaa lahh,HAHA,entahh azilaa takdaa,tu yang kurangg tu,sebab keluar tgk new moon nilahh aku kena cancel reunion,sorry lahh kawan,kesian ikmal dengan dayah,aku yangg beria aku yangg ta datangg,aduss


aku sukaa gambaa ni,HAHA,macam pelik tapi cool;



143


*TERENCATT


*ISTERI ISTERI EDWARD DAN JACOB


3 comments:

  1. haha cool beb!miss all of you!muaxx!

    ReplyDelete
  2. muax jaja too bahaha eh aku ccmnt blog nya x bule ayyo hha

    ReplyDelete
  3. Hish ! Aku tkde tension btul . Anyway , rindu kau org laaa :(

    ReplyDelete