14 December 2009

INANILAHH

hari ini jeh 2 orang meninggal,YA ALLAH,sabar ye auni,even your mum dah takdaa you still can make she proud of you,banyak doa doa doa,ALLAH sayang mak kau lagi ok,hmmp,kesian ohh auni,masa tu tengahhari,tgh online,kat depan rumah ni,tiba tiba,orang call;

orang call:*bagii salam
aku:*jawab salam
orang call:abah ada?
aku:abah?apa apa?*bodohh pekak nyaa aku
orang call:abah ,abah,abah ada dak?
aku:ohh,abah tada,pegi kedai,
orang call:mak?nanti bagitau mak,pakcik atong dah meninggal
aku:ohh,okok

itu first tekejut,cepat nyaa,aku tekejut gilaa,tengok tu kuasa ALLAH,bila bila jeh DIA nakk DIA akan ambik,ta lambat sesaat pun,malahh takan cepat sessaat pon,YAA ALAHH,hebatnyaa kuasaMU,

auni pulak,ramai gilaa kot inform aku,beribu missed call,penuh inbox msg nyaa,adoi,pukul 2 baru aku baca,apa benda lahh aku,tulahh,lain kali silent lagi,pandainyaa,hish

No comments:

Post a Comment