11 December 2010

MADAFAKA NAMANYA


"oh tuhan, kurniakanlah hamba mu yang kerdil dan lemah ini sebijik INSTAX 210 "

Okay cukup baca entri aku yang penuh meminta , nak ini dan nak itu macam anak manja , jangan nak salahkan aku macam racist gila *okay ada kene mengena ke racist? sekadar metafora mungkin HAHAAHA gelak kecil okay mungkin gelak besar lebih puas jadi kita singkatkan LOL

Jangan salahkan aku sebab aku jugak human being , ada perasaan , ada kehendak dan pernah kempunan macam kau

Apa yang aku nak bukan masalah kau , jadi jangan nak bukak topik aku-nak-market dekat sini paham ?

Apa apa yang aku nak memang bukan masalah kau kecuali kalau kau ada sakit mata macam pooops HAHA meletup diserang sawan dengki-gila-babi

footnote;

"Bila kita respect orang dan bersikap sentiasa beri peluang , orang akan pijak kepala kita even rasanya macam haram jangan takut untuk bangun dan bersikap lebih rasional sebab mungkin pemikiran orang yang pijak kepala kita itu macam binatang * ops bau haram jadah"

2 comments: