30 December 2010

tersangat bangang der

fuk-up.

okay macam bangang aku rasa macam nak terajang sesuatu yang lembut. apa itu? haaaaa kita tunggu. sedor tak menyedor aik cuti dah nak habis. homework yang aku bawak balik rumah pun dah berhabuk. habuk tebal okay. ape kejadahnya aku nie. leka sangat menikmati dunia sampai lupa nak buat homework. oihoi menikmatinya dunia laaa sangat kan kan. macam err forkies.

secara tak langsung ini lah antara entri last aku akan cakap pasal homework. eh eh last dah le. aje naya memang la sebab tahun depan aku spm le sotoi. lepas spm mana ada orang buat kerja cekulah lah noob. haha. cukew nye titew. haa okay itu bodoh nama nyaa haha. stop. stop syairah.

karma. setelah aku melupakan dan mem-break-an hubung mesra aku dengan buku buku sempena fiesta cuti sekolah sekarang tibalah masa homework mengejar aku. menyesal. haa tahu pun sesal memang memang. ini yang buat aku rasa nak errrr kopi dan paste ? sedap bunyiknya.

patut la aku nie terlampau cemerlang kerja sekolah pun tak nak buat apatah study untuk exam. macam foook okay bila exam aku rasa macam haih rindu nya nak jumpa encik bantal dan puan tilam. eh tidak lupa juga anak bongsu mereka cik selimut. kah. okay gelak sekali je. jangan gelak syiok sangat nanti hilang ilmu. ilmu dah la sikit.

p/s:
err wajib ke buat handout sejarah,biol,physic,chemist dan seterusnya tu. kalau aku cakap handout aku kene hanyut dek banjir boleh? kan kedah banjir hari tu ! kah. alasan pathetic.




No comments:

Post a Comment