01 January 2011

tammat



selamat tinggal.

2010 telah tammat. secara officially hai 2011.

okay yang setahun lepas tu aku nikmati. yang manis aku simpan. yang pahit aku telan. tapi manis dan pahit aku tetap akan ingat. nak cakap pasal harapan ke wishlist ke impian ke. okay aku suka. sebab im a dreamer. aku memang suka berangan dan berimpian. tapi patheticnya most of it takkan tercapai.

tapi aku nak juga berimpian. tahun nie aku nak jadi aku. tahun nie aku nak spm dengan bersemangat. tahun nie aku nak banyak masa dan ruang untuk diri aku sendiri. tahun nie aku nak sentiasa feel good dengan apa yang aku buat. tahun nie aku nak bertaubat. errr. tahun nie aku nak buat banyak lagi perkara dari tahun lepas.

tengok apa aku nak semua pasal self-improvement. bagus kan? boring. soooo last year punya azam. nak tidur aku baca. okay kalau dari segi materialistik. aku nak kumpul banyak duit. banyak sangat duit. siapa tak suka duit kan ? zzzZZZ. okay jangan tidur kat sini. aku tau entri nie soooo boring. noob.

bye. bagi aku ruang nak ber2011.

No comments:

Post a Comment