16 December 2011

#3

Seorang lelaki yang aku kenal sewaktu zaman aku sekolah menengah. Ya hensem nya bukan main. Dalam sekolah itu aku rasa dia antara 10 lelaki yang hensem. Itu tidak termasuk cikgu sains baru aku ,Sir Firdaus. Kalau termasuk maknanya 11.

Aku begitu jatuh hati dengan dia. Senyumanya. Matanya. Semua nampak perfect pada dia. Aku memang sudah terlalu larut. Tapi dia tak tahu aku memang sudah jatuh hati dengan semua yang ada pada dia.

Sampai sekarang pun dia tidak tahu atau mungkin pura-pura tidak tahu

Atau memang dia tidak mahu ambil tahu langsung.

Tahu kenapa ? Kerana aku tidak cukup ciri atau spesifikasi sebagai gadis yang disenangi kawan-kawannya.

Dan sampai sekarang aku masih menanti dia dengan kebodohan dan kepura-puraan percaya kau suatu hari akan sedar yang bakal bercinta itu kau bukan kawan-kawan kau.

2 comments:

  1. Pedulikan kawan-kawannya. Believe in yourself.

    ReplyDelete
  2. sometimes raven LOVE DOES NOT MEAN WE NEED TO OWN:)

    ReplyDelete