08 December 2011

angin ipoh









hey dan assalamualaikum.

Mungkin sebab terlalu lama aku tinggalkan ipoh , aku semakin lupa pada perkara basic seperti.... tada ! lepak dan buang masa di JJ aka kinta city. Yaa antara tempat ambil angin di Ipoh yang paling tipikal dan kalau kau sememangnya orang sejati Ipoh kau akan faham benar mualnya melepak disana. Okay kesayangan Puthree macam biasa dia seorang saja yang faham benar dan okayy benar untuk teman aku ambil angin sebab dia pun jenis yang ''masuk angin'' macam aku.

Tiba-tiba terjumpa kesayangan yang lagi seorang Azila sedang ngedate. Awwwwww. Aku tiba-tiba rasa tertampar dan okay baru aku sedar kawan-kawan aku sudah dewasa. Kalau dulu kita keluar dan lepak barangan bersama tapi sekarang masing-masing sudah ada boyfriend dan zaman buang masa bersama kawan semakin kurang. Yaaa aku paham perlu ada komitmen.

Puthree pulak tangan 24/7 bersama phone. Macam biasa ah texting dengan dia punya. Persoalannya aku punya bila ?

Tet tet tet tet tet .....

No comments:

Post a Comment