12 March 2012

nonton yuk ; Adnan Sempit 2

amir aka amiranis shuhaimi !

maaflah senyum terlalu comel :)

aik! apa itu! ghaya model juga ka?

faces of the day yuk!


hai ini kawan saya dia first time muncul di blog ini! Aiman! Dan tak single :(

kalau ada duit nak beli semua spec. ah sudah lah berangan adik !

baju pun nak beli semuanyaaa!

opsssss! aiseh termodel pulak kat sini !


Assalamualaikum! HIHI hai semua harap yu'olls dalam keadaan sihat ye! Okay ini cerita basi. Dah lama pun pergi tgk AS 2 tu baru hari ini nak update! Maaflah pemalas tahap dewa.

Rasa kekok pulak kan dah lama tak menulis. Heee. Mesti rindu eh? Okay...er er awak jgn perasan sangat lah ye!

Okay siapa kat sini still single dan tk pernah duduk couple sit dalam wayang angkat tangan! Haaa yeay kita team! Sep sikit! Wahai #TeamTakPernahDudukCoupleSit nie gua nak cerita sikit. Disebabkan kempunan dan rasa ingin tahu yg setinggi klcc kan nak rasa apa yang best sangat couple sit nie? So aku pun beli lah setiket.

Duduk pulak dgn kawan perempuan. HAHAHA. Itulah bf saya hari tu amiranis aka amir. Yang atas sekali itu lah dia. Aku rasa memang best pun duduk couple sit nie. Selesa luas dan straight aja ke screen. Haa tapi harga tiket pun boleh tahan..RM 16 kot. Kau nie mencekik mahalnya.

Tapi puas lah aku tengok wayang hari tu. Cerita pun best lawak nokharommmmm! Abg Sam tu kalau umur aku 25 dan dia masih single, Insyaallah aku masuk meminang. Walaupun dalam filem tu Abg Sam nie buncit sikit.

Ok lah itu je..malas nak type sepanjang alam. Hangpa semua baca ke pun? Eleh yang duk angguk tu jangan nak ambil hati aku sangat. Tengok muka pun tau datang blog nie nak tengok gambar je kan?

p/s; hashtag aca-aca twitter harap jangan malu lah nak mintak twitter gua.


top from scarlet flower ruffle tee , skirt from basic scarlet , shoes from vincci accercories , bag from charles and keith , and flea market camera necklace and ring a gift from friend

simple dan flower girl!





bye selamat tinggal sebelum tu senyum sikit boleh?

No comments:

Post a Comment