04 November 2012

Calaqisya Opening #Laterblog

Assalamualaikum. 

Last few months (very very very extremely last few months actually), calaqisya celebrated their first boutique opening. Ye calaqisya yang jual baju online yang comel comel dan lawa lawa untuk para muslimah tu. Takkan tak tahu kot? *kekening* Tak tahu jugak? Haip awak ni, pergi sini cepat www.calaqisya.com .

Disebabkan tak tahan dengan godaan barang diaorang yang comel dan lawa tu, saya Syairah Khalil dengan ini telah menumpaskan nafsu malas saya dan pergi ke opening butik Calaqisya. Peh peh peh tak rugi pergi.

Rasa nak grab je semua barang yang ada depan mata. Nasib poket tak penuh je kalau penuh dah balun semua barang (which is never happen because poket penuh is impossible).

Since saya sendiri tak pernah beli online sebab nak beli je mesti kat blog dah sold out jadi saya menyarankan belia belia di luar sana yang masih muda bertenaga dan mempunyai kudrat untuk datang sendiri ke butik beli sendiri. Memang puas hati dengan design calaqisya ni especially chiffon/maggie shawl mereka.


  Bumped into my childhood friend.

 One of the owner Calaqisya yang comel, Farah Khairudin .

 Peplum Kurung yang takde size untuk saya :( *cebik*

 Kasut calaman yang power-power belaka.

 Kasut lagi!
Sampai je butik ni mesti hati rasa geram sebab corak dia kiut sangat!

So memang tak rugi lah pergi sebab since opening je sampai lani asyik nak pergi je Calaqisya tu. Nak nak pulak butik tu depan UiTM je dan sangat dekat dengan kolej peh peh semakin laju la kaki mengorak langkah.

Tapi yang sedihnya baju Calaqisya banyak yang lawa tapi untuk plus size kurang so i hope in future Calaqisya boleh design more baju untuk muslimah yang plus size.

Bye xoxo, SK.

1 comment:

  1. baru melawat cni..sorry sgt n TQ! ^^ habes lah dkat ngan kuliah hehehe jgn pegi slalu pokai kang..haha btw nice look dear :)

    ReplyDelete