01 January 2010

OHH CUTI

BROTHER AND SISTERR


gahh,i miss kl soo muchh beb,hishh,eh kl ke selangor?entahh,okok,subang jaya senang HHA,whateverr,first dayy sampai dalam petangg lahh,3.00 or 4.00 petangg kot,then check in hotell,seronokk betul aku hotell sebelah shopping mall,mak lepas aku lepak kat shopping mall tu,alah,the summit,macamm yik foong jehh kott,HAHA,tapi seronok lahh ak lapar,perut macam nak makan,pegi beli mcD satt,pastu jalan jalan jehh kat the summit tu,window shopping jehh kot,banyak betul baju lawa lawa,tahan tahan nafsu sebab esokk nak pegi klcc lagi macamm banyakk nak beli lahh,pastuu tak tahan aku hambikk jugakk cardigan hitam sebijik,HAHA,puas terus,balikk buat dekk jehh kan macam tak beli apa apa,HAHA,padahalll....


MAK DAN ABAH DAN AKU LAPAR!


then malam tu,baru abang abang aku sampai,arrrived from ipoh,then start kereta pgi makan area sunwayy,yumm,FLAMING STEAMBOTT BUFFET,best kot,sedap gila siall,bayangkann adacoklat cair,then kita boleh pilih nak letak kat aiskrim ke or just celup dengan biskut jejari,pastu seafood untuk stemboat dia lain macam kot,ada ketamm,udang,kupangg,tiramm dan lala plus macam macam lagii,garhhh.perut kenyanggg macam nak pecahh

NAHH,KULIT KETAMM!

No comments:

Post a Comment