15 June 2010

IMPIAN


Aku nak keluar dari hidup aku sekarang,cuba rasa perkara baru,pergi tempat tempat yang aku tk kenal orangnya dan cuci mata hidup udara baru;

aku nak balik kampung aku-taiping,aku rindu kampung aku,aku rindu bau tanah lepas hujan , aku rindu bunyi parit dan cengkerik,aku rindu semua tu

aku nak jauh dari segala kesesakan bandar bunyi bisng kereta bau asap apeshit gila kan?,aku nk jadi perempuan taiping terakhir,aku harap aku buta IT,aku tak nak tahu segala facebook myspace dan laman sosial yang lain,yang penuh penipu,

aku nak pakai kain batik setiap masa tak perlu risau pasal t-shirt dan bajubaju rare yang boleh buat aku nampak cool depan kawan kawan aku yang tak jujur,aku letih mencari lagu lagu underground baru untuk tunjuk pada penipu semata-mata untuk buat aku rasa accepted


2 comments: