15 June 2010

ITS MONDAY!

SEPET GEDIK

MEET AZILAA

MEET UMU AIMANN

WHAT THE KAN?

SERIOUS CONVERSATION

habiskan sisa-sisa cuti anda dengan perkara tak berfaedah supaya anda boleh tutup telinga dengar orang mengadu macam ni

''ala,aku cuti bosan giler,duduk rumah buat homework,homework banyak giler''

HAHA - gelak besar gila babi,macam biasa menggila dengan umu dan azila,karaoke dan movie

KILLER;

ashton kutcher sangat hensem kalah kurt cobain sampai shah rukh khan,kahwin lari lah dengan saya pleasee?,saya belanja awak makan laksa kuala kangsar saya janji!

KARAOKE;

hutang 4 hingggit demi karaoke,kalau aku boleh pegi studio boleh jamming melalak memang impian aku - aku anak perempuan bongsu alasan aku kurang dibenarkan bersosial dan pergi tempat tempat yang macam gitu oleh family

KAWAN LAMA;

meet old dude yang sama sama datang kelas awal pukul 6.00 pagi masa UPSR ,tapi sekarang jumpa buat bodo, macam babi aku pulak kena tegur, pastu lepas aku tegur buat muka hotstuffs konon nak cepat- mungkin result-result exam yang kejam merubah muka aku sampai orang tak kenal

No comments:

Post a Comment