15 June 2010

CONGRATSSS JAYY

your must-read-book

I just got this book from my bro which is i thot tht he is a friend of jay since i got tht book with

"amey,thanks kasih,jayzuan''

on the first page,so i just got it free,tak payah bayar,sentap siall aku baca

fuh,aku tabik dengan kau,karya kau buat aku tolak tepi ellen schreiber dan jean ure,kau buat aku nak tulis balik dengan bahasa melayu sama macam aku buat dulu dulu dalam blog,

susah betul nak cari penulis macam kau,yang jujur dan ikhlas menulis cerita,journal kau memang normal kau tak pelik ok jay?,ahh lantak dengan semua gaduh vampire dan werewolf demi seorang wanita manusia biasa yang bodoh padahal dunia mereka lagi banyak perempuan seksi dan cantik-gelojoh atau kisah karut budak belasan tahun dengan burung hantu dan penyapu terbangnya-lagi seram,HAHA,cerita kau lagi ''romantik''

dari sex pistol sampai tiz zaqyah,semua hebat semua cool,memang roock and roll derr,tolong ganti journal ni dengan azfa hanani aku mohon goverment pleasee?,sure aku score A++,

No comments:

Post a Comment