30 November 2010

duit takdak

tengok tu tengok title entri pun tahu sudah duit endak sayang aku ,ish macam mana gini yaaaa,hehehe,then biasalah kalau holiday tu ayat biasa sangat dah dok dengaq orang komplen cuti bosan lah semua dok gitu,aku pun macam gitu jugak naaa tapi aku endak laa bosan sangat sebab pi kerjaa kan cuti ni tu nak cari duit nun , so bagi sapa yang takdak duit nak pi tengok wayang meh i bagi you felem yang baikpunyer -,- HAA

500 DAYS OF SUMMER

"to die by yourside is such a heavenly way to die"

Meh la sini tengok felem nyaa bagus sekali , sampai aku jadi macam *auwwwwwww ,tengok speechless sudah nie , HAHA apa lagi ? kalau tengok sekali meh i nak tengok dua tiga empat lima kali sepuluh kali pun endak kesah HEHE

SEPI




Apalagi yang sweet dari ini ? yang biasa buat aku teriak habisan siang malam,fuh felemnya,sedih sangat weh tak percayaa pi lah tengok sendiri , best sangat rasa nak teriak jaa,menyentuh perasaan sedalamnya gitu but then dia punya soundtrack terbaik dari ladang bak kata nabil , ceh ladang apa i pun tak tahu laa kan kan ?

I AM SAM

" love is all she need"

ceritanya more to father-daughter relationship lah kan , lawak but at the same time sedih,pasal bapak dia IQ rendah then aik jap jap kalau cerita dah tak best soo pi lah tengok sendiri kalau bosan,i am sam nie macam comel jugak cerita lama actually sebab masa ni dakota fanning belakon pakai pempes segala lagi tuu you

1 comment:

  1. babun aku nak tgok 500days of summer dgn kau tapi hurmzz

    ReplyDelete