01 January 2011

1 haribulan 1 tahun 2011









ikhlas kan diri.

walaupun taknak balik asrama. still kene prepare. aku pergi beli barang sorang sorang je. makanan,kasut sekolah,blabla. beli macam macam. nak balik asrama la katakan. last year dol beli barang macam gitu. okay terharu sikit.

suddenly. i jumpa miraman you. seronok gila. atleast ada teman. memang penat beli barang. baru aku paham perasaan kaum ibu yang pegi shopping barang dapur. seksi. macam kaki kau kena asid. ok. err over ke ? haha.

amaran. danger. hari sabtu hari tanpa plastik beg. memang bagus tapi tak bagus le untuk aku yang tak tau nie. buat lawak ke? aku beli punya banyak barang tak de plastik beg? shocked apa. terhenjot aku bawak semua barang. terpaksa beli beg jusco. ha memang itu le matlamat deme. haha. aje naya.

foot note; jadi esok aku balik maktab. heavennya. foolstop.

1 comment:

  1. haha tau x ape.
    bru start seluruh malaysia en.
    selangor pon dh lame kene cmtue! siot je
    tu ak x suke pegi beli brg ari sabtu

    ReplyDelete