30 April 2011

no title

haaa ambik kau nak sangat title hot segala padahal otak dah tk da idea. okay it have been a quite long time since my last post about what i feel and blablabla. Yelah yu'olls boleh tengok kan? my blog bila ada new entri mesti di conquer oleh pose pose tajam oleh model abad ini - aku lah tu. hehe (: what i mean is banyak gambar lah than tulisan.

and the most unbearable pathetic part is when entri yang aku tulis mesti pasal aku lepak sana sini aku tengok wayang aku makan aiskrim eh makan aiskrim pun nak tulih ? kesian kan ? eleh macam kau sorang je syairah khalil pergi tengok wayang, hangout dengan kawan dan makan aiskrim ? err kecoh. so today i wil write about something different and random.

#1 exam

you dont know how it fell to stuck in the middle of examination then mengigil macam haram je till your tears drop on the question paper sebab tak boleh nak jawab. Macam tak pernah belajar padahal you had been studying that totally same kind of question for almost three days before it. Suppose baru study mesti lah boleh jawab kan ? Memang errr. So i've been thinking about this from i think almost a month then pop ! the solution came out from my mind ! yes aku nie pelupa so i should study from the begining not 3 hari before it? got it ? so tk payah tanya pasal result mesti cemerlang punya (:

#2

perlu ke aku rasa annoyed for being i think honestly sort kind of mesra with people around me ? do i look like im joking ? no i dont think sooo. sumpah sometimes aku rasa terrified nak buat baik dengan orang. Bukan lah buat baik sangat tapi macam gelak then buat lawak ke senyum ke hapa bila jumpa orang kan ? nampak macam normal dah tapi when i rethinking it is quite tak normal.

Bila mesra dengan orang kena pijak kepala dan orang macam eleh kau cakap je apa pun si A tu tk kisah punya dia kan macam lepak je. Bila sombong pulak fuyoo itu lah yang di respect sangat.So the point is even orang tu nampak baik je friendly easy-going ke apa je la kan jangan lah ambil kesempatan. Nak joking pun still you have to put a limit. Manusia ada perasan. Then kepada si sombong tk payah nak bajet mahal sangat lah. That is annoying super annoying.



No comments:

Post a Comment