02 June 2011

*buka mata dan buat bunyi wooo


herm herm MH ?


aksi aksi tipikal ;
  • sweet gilakk *sampai jerit dan tutup mata macam ada orang tengah tgk kita

  • comel nyeeeeee *tarik dan gigit bantal sampai nak terkoyak dah

  • sobsobsob *secara tiba tiba air mata kasih jatuh hermmm ??

  • hensem hensem hensem *cakap berulang kali macam hafal fakta sejarah
tahu tak sebab apa ? sebab mamat kat atas tu lah. Aduh. UNBEARABLE. Rasa macam nak ulang time first aku tengok playful kiss tu. Sumpah bahagia.

Okay fine dulu aku anti gila dengan korea. Gay lah apa tahi oh myy? Sekarang aku tergila hyun joong oppa ni? Tipu takkan aku minat korea? Susah nak terima tapi itu lah dia sekarang. Memang agak last year lah kalau aku baru nak minat tapi errrr.

So aku sarankan pi lah bukak youtube dan tengok playful kiss sampai habis ! Tak menyesal. Sampai mak agak hot lah dengan attitude korea aku yang over nie. Dari jumaat sampai now berdrama korea. Playful kiss lah personal taste lah !

No comments:

Post a Comment